Prodej nemovitosti

Prodej nemovitosti je v dnešní době velmi komplikovanou záležitostí. I přesto věřím, že kdokoliv, kdo se rozhodne prodat nemovitost samostatně, má šanci uspět. Pokud však chcete veškeré starosti s prodejem přenechat na mě a dosáhnout nejvyšší možné ceny, chci vám říct jediné - pro své klienty vždy dělám maximum možného, aby vše vedlo k jejich naprosté spokojenosti i naplnění vyřčených i nevyřčených očekávání. A v tom ideálním případě je dosaženým výsledkem i mile překvapit.
8 - Průměrné navýšení kupní ceny nemovitosti.
+ 8,1 %
Průměrné navýšení kupní ceny nemovitosti.
37 - Průměrná doba, za kterou byla nemovitost prodána.
37 dnů
Průměrná doba, za kterou byla nemovitost prodána.
298106 - Průměrný zisk pro klienta nad rámec mojí odměny.
+ 298106
Průměrný zisk pro klienta nad rámec mojí odměny.

Jak to probíhá

1. Úvodní schůzka

Nejprve s vámi nezávazně proberu vaši situaci a navrhnu nejoptimálnější řešení s ohledem na Vaše priority. Záleží mi na tom, aby klient vždy věděl, jaké jsou možnosti a jak by naše spolupráce probíhala. A hlavně, abychom jsme si dopředu sdělili vzájemná očekávání.

2. Příprava nemovitosti k prodeji

Jakmile se do toho pustíme, je třeba připravit nemovitost na prodej. S tím souvisí vyhotovení analýzy trhu, nastavení strategie prodeje, výběr cílové skupiny, doporučení kosmetických úprav a správné nacenění.

3. Navýšení hodnoty nemovitosti

Nyní nejdůležitější kroky. Patří mezi ně správně zvolený i promyšlený koncept a úprava nemovitosti k vytvoření perfektní prezentace, která zajistí úspěšný prodej za nejvyšší možnou cenu v požadovaném čase.
Navýšit hodnotu nemovitosti lze pomoci správně zvolených technických či kosmetických úprav. Stručně řečeno takových, kdy se každá proinvestovaná koruna vrátí pětinásobně. Veškeré starosti s úpravou necháváte na mě a mém teamu, společně jen prokonzultujeme jednotlivé kroky, rozpočet, harmonogram a financování samotných úprav.

4. Profesionální prezentace

Nemovitost je po technické stránce připravena, teď už jen zbývá zrealizovat homestaging, profesionální fotky, video, virtuální prohlídku, samostatnou webovou stránku a nastavit kampaně na soc. sítích. Díky takto pečlivě připravené prezentaci oslovíme velkou řadu potenciálních bonitních zájemců.
Krásně upravená nemovitost se vždy prodá rychleji a dráž bez ohledu na typ nemovitosti. Homestaging není jen o nábytku, ale o celkové úpravě vzhledu i doplňků, díky kterým se navýší hodnota nemovitosti v průměru o 7,1 %!
Při hledání vhodného bydlení každý zájemce narazí nejprve na fotografie nemovitosti. Perfektní fotky nejen skvěle přitahují pozornost, ale hlavně zvyšují zájem u potenciálních zájemců o koupi nemovitosti samotné. Proto vždy zajistím, aby ta vaše měla ty nejlepší.
Samotné fotky řeknou mnohé, ale ne vše. Od toho je tu video prohlídka, díky které si zájemce lépe představí prostor, seznámí se s okolím, dozví se mnoho informací o nemovitosti, a hlavně získá ty správné pocity i vjemy, kterých může být součástí, pokud se pro nemovitost rozhodne.
Virtuální prohlídka je velmi oblíbená mezi mnoha zájemci hned z několika důvodů. Jednak si mohou nemovitost virtuálně projít a prohlédnout klidně tisíckrát. A za druhé mají možnost si cokoliv v nemovitosti změřit a tím i naplánovat rozmístění veškerého vybavení. Takový zájemce se pak o to snadněji může stát kupcem.
Běžné inzertní portály jsou dost omezené v případě prezentace nemovitosti a online marketingu, proto vytvářím samostatnou webovou stránku, kam je možné elegantně uspořádat a vložit všechny informace i podklady pod jednu střechu. Výsledkem je daleko účinnější reklama i zacílení na konkrétní cílovou skupinu.

5. Propagace nemovitosti

Bez správné propagace nelze najít vhodného zájemce. Zajistím, aby vaše nemovitost byla inzerovaná na předních pozicích v hlavních realitních portálech, offline způsoby marketingu, propagovaná přes sociální sítě i na mých webových stránkách.
Je ideální forma pro lokální marketing v místě nemovitosti, kde je velká pravděpodobnost, že nemovitost si může koupit někdo, kdo lokalitu velmi dobře zná a je za ní ochoten i dobře zaplatit.
Má tu výhodu, že propagaci nemovitosti lze šikovně zacílit na konkrétní cílovou skupinu a tím i daleko lépe nalézt správného zájemce. K tomuto účelu je nejvhodnější facebooková, instagramová nebo ppc reklama, na kterou využíváme ty nejlepší lidi v oboru.

6. Reporting a zpětná vazba

V pravidelném intervalu Vám předávám detailní report o průběžném dění na nemovitosti, výkonech kampaní, všech potenciálních zájemcích, včetně mého komentáře a doporučení dalších kroků.

7. Balíček prodej bez starostí

Vyřeším všechny právní, administrativní a jiné záležitosti v průběhu celého procesu, které vedou k úspěšnému prodeji se zárukou spokojenosti. Vše ode mě dostáváte dopředu k prostudování a vždy čekám na Vaše odsouhlasení.
Obsahuje nejen standardní smluvní dokumentaci a volbu úschovy mezi advokátní nebo bankovní úschovou, ale i řešení právních vad, nedořešených kostlivců ve skříni či ulehčení klientům od administrativní zátěže a byrokracie.
Konkrétně při vkladu kupních smluv do katastru nemovitostí. Případně i zástavních smluv, pokud k financování nemovitosti využíváte služeb našeho machra na hypotéky z Gepard Finance.
Neboli průkazu energetické náročnosti, včetně úhrady nákladů na jeho vyhotovení za účelem splnění zákonné povinnosti vůči straně kupující.
Skrze registr hledaných osob a exekuční i insolvenční rejstřík, zda nemá žádné pohledávky, které by mohly transakci zhatit.

8. Prodáno

Závěrečný krok! Nyní jen zbývá vyřešit předání nemovitosti, převod energií a daňové povinnosti. A to nejdůležitější, vyplatit peníze dle nastavených podmínek. Gratuluji, v tuto chvíli se můžete již oficiálně těšit z úspěšného prodeje!

Co ode mě můžete očekávat

Jasně dané podmínky

Pořádek dělá přátele, a proto je vždy vše důležité shrnuto v dohodě o zprostředkování, aby měly všechny strany jistotu v dosažení předem stanovených cílů a požadavků.

Investuji své vlastní peníze

Nejlépe motivovaný makléř je makléř, který investuje do zakázky svůj vlastní kapitál ve vyšších řádech deseti tisíců korun za účelem dosažení co nejlepšího výsledku pro klienta.

Politika otevřených nákladů

Jednoduše víte, kolik co stojí a jaký efekt Vám investice do perfektní prezentace přinese. Pokud se neproinvestuje celý budget do reklamy, vrátím Vám část formou slevy z odměny.

Záruka na odvedenou práci

Za svou prací si stojím a všem klientům poskytuji 5 letou nebo doživotní záruku na své služby. Pro všechny případy vyšší moci mám uzavřené profesní pojištění odpovědnosti.
Dává mi to smysl a chci se nezávazně potkat.
Kontaktovat Martina

Výsledky mé práce